Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym / Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak ; [recenzent Leszek Jerzy Jasiński].
Material type: TextPublication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2015.Edition: Wydanie 2. zmienioneDescription: 96 stron : ilustracje ; 24 cmContent type:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- Poziom nauczania: Szkoły wyższe
- 9788378143932
Item type | Current library | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e | 123116 | 339.13 Analiza rynku. Marketing | Tylko na miejscu | 02711256 |
Wydanie 1. pt.: Podstawy marketingu dla inżynierów.
Bibliografia na stronach 95-96.
Dla studentów kierunku "Administracja" i "Marketing" na studiach technicznych.