BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym / Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak ; [recenzent Leszek Jerzy Jasiński].

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2015.Edition: Wydanie 2. zmienioneDescription: 96 stron : ilustracje ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
Audience:
  • Poziom nauczania: Szkoły wyższe
ISBN:
  • 9788378143932
Subject(s): Genre/Form: Online resources:
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e 123116 339.13 Analiza rynku. Marketing Tylko na miejscu 02711256
Total holds: 0

Wydanie 1. pt.: Podstawy marketingu dla inżynierów.

Bibliografia na stronach 95-96.

Dla studentów kierunku "Administracja" i "Marketing" na studiach technicznych.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA