BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym /

Jendrzejczak, Elżbieta

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym / Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak ; [recenzent Leszek Jerzy Jasiński]. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2015. - 96 stron : ilustracje ; 24 cm.

Wydanie 1. pt.: Podstawy marketingu dla inżynierów.

Bibliografia na stronach 95-96.

Dla studentów kierunku "Administracja" i "Marketing" na studiach technicznych.

9788378143932

UWD 2015/28277


Marketing
Sektor publiczny


Podręczniki akademickie


Zarządzanie i marketing

(075.8) 339.138
© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA