Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym /
Jendrzejczak, Elżbieta
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym / Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak ; [recenzent Leszek Jerzy Jasiński]. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2015. - 96 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Podstawy marketingu dla inżynierów.
Bibliografia na stronach 95-96.
Dla studentów kierunku "Administracja" i "Marketing" na studiach technicznych.
9788378143932
UWD 2015/28277
Marketing
Sektor publiczny
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
(075.8) 339.138
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym / Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak ; [recenzent Leszek Jerzy Jasiński]. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2015. - 96 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Podstawy marketingu dla inżynierów.
Bibliografia na stronach 95-96.
Dla studentów kierunku "Administracja" i "Marketing" na studiach technicznych.
9788378143932
UWD 2015/28277
Marketing
Sektor publiczny
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
(075.8) 339.138