BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Badanie luzu sworzni zwrotnic w aspekcie właściwości trakcyjnych samochodu : rozprawa doktorska / Michał Żebrowski-Kozioł ; Politechnika Koszalińska. Instytut Mechatroniki Nanotechnologii i Techniki Próżniowej.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Publication details: Koszalin : [s.n.], 2010.Description: 117 stron : ilustracje ; 30 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
Other title:
  • Research on the ball joint play influence on vehicles traction properties
Subject(s): Genre/Form: Online resources: Dissertation note: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2010. Summary: Celem pracy jest przedstawienie nowej metody pomiaru luzu w przegubach par kinematycznych zawieszenia przedniego samochodu osobowego przydatnej w samochodowych stacjach diagnostycznych oraz określenie kryteriów dopuszczalności samochodu do ruchu ze względu wartość luzów. Zakres pracy obejmował : określenie związku między wartością luzów a własnościami trakcyjnymi samochodu, opracowanie metody pomiarów wartości bezwzględnej luzów bez demontażu zawieszenia, określenie dopuszczalnej wartości luzów na podstawie podanych przez producentów samochodów dopuszczalnej wartości odchyłek ustawienia zbieżności kół przednich, opracowanie modelu matematycznego zawieszenia ujmującego luzy w parach kinematycznych.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Shelving location Call number Status Date due Barcode Item holds
Doctor's thesis Doctor's thesis Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Informatorium RD 148 Tylko na miejscu 09040410
Total holds: 0

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2010.

Bibliografia na stronach 86-90,

Celem pracy jest przedstawienie nowej metody pomiaru luzu w przegubach par kinematycznych zawieszenia przedniego samochodu osobowego przydatnej w samochodowych stacjach diagnostycznych oraz określenie kryteriów dopuszczalności samochodu do ruchu ze względu wartość luzów. Zakres pracy obejmował : określenie związku między wartością luzów a własnościami trakcyjnymi samochodu, opracowanie metody pomiarów wartości bezwzględnej luzów bez demontażu zawieszenia, określenie dopuszczalnej wartości luzów na podstawie podanych przez producentów samochodów dopuszczalnej wartości odchyłek ustawienia zbieżności kół przednich, opracowanie modelu matematycznego zawieszenia ujmującego luzy w parach kinematycznych.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA