Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego / Peter Cheverton ; przedm. Malcolm McDonald ; [tł. Tomasz Rzychoń].
Material type: TextLanguage: Polish Original language: English Series: Onepress ExclusivePublication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006.Description: 489 stron : ilustracje ; 25 cmContent type:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8324600833
- Tyt. oryg.: Key marketing skills : strategies, tools, and techniques for marketing success
Item type | Current library | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Wypożyczalnia BG | 113143 | Available | 00355872 | ||||
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e | 100980 | 339.13 Rynek. Analiza rynku. Marketing | Tylko na miejscu | 02569475 |
Total holds: 0
Indeks.