Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego /
Cheverton, Peter.
Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego / Peter Cheverton ; przedm. Malcolm McDonald ; [tł. Tomasz Rzychoń]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 489 stron : ilustracje ; 25 cm. - (Onepress Exclusive )
Tyt. oryg.:
Key marketing skills : strategies, tools, and techniques for marketing success
Indeks.
8324600833
PB 4709/2007
Marketing
Zarządzanie i marketing
339.138
Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego / Peter Cheverton ; przedm. Malcolm McDonald ; [tł. Tomasz Rzychoń]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 489 stron : ilustracje ; 25 cm. - (Onepress Exclusive )
Tyt. oryg.:
Key marketing skills : strategies, tools, and techniques for marketing success
Indeks.
8324600833
PB 4709/2007
Marketing
Zarządzanie i marketing
339.138