Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto.
Rodzaj materiału:
TekstJęzyk: pl Język streszczenia: en Serie: Zeszyty Naukowe (Politechnika Łódzka).. Rozprawy Naukowe ; ; z. 265Szczegóły wydania: Łódź : Wydaw. PŁ, 1999.Opis: 445 s. : il. ; 24 cm.Tematy: Zasoby online:
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Lokalizacja | Sygnatura | Numer kopii | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | Zamówienia | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka
|
Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e | 54559 | 339.13 Rynek. Analiza rynku. Marketing | Tylko na miejscu | 01505412 |
Liczba zamówień: 0
Numer serii gł.: nr 830. - Na s. red. odmienny tytuł serii : Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. - Streszcz. ang.
Bibliogr.
