Marketing relacji : koncepcja i stosowanie /
OTTO, Jacek
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Łódź : Wydaw. PŁ, 1999. - 445 s. : il. ; 24 cm. - (Zeszyty Naukowe / Politechnika Łódzka. Rozprawy Naukowe, 0137-4834 ; z. 265 )
Numer serii gł.: nr 830. - Na s. red. odmienny tytuł serii : Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. - Streszcz. ang.
Bibliogr.
Marketing
339.138
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Łódź : Wydaw. PŁ, 1999. - 445 s. : il. ; 24 cm. - (Zeszyty Naukowe / Politechnika Łódzka. Rozprawy Naukowe, 0137-4834 ; z. 265 )
Numer serii gł.: nr 830. - Na s. red. odmienny tytuł serii : Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. - Streszcz. ang.
Bibliogr.
Marketing
339.138