BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018.Edition: Wydanie IDescription: 286, [2] strony : ilustracje ; 26 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788321350660
Other title:
  • Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age, 2017
Subject(s): Genre/Form: Online resources:
List(s) this item appears in: Dziennikarstwo
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 122404 Available 02702681
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e 122403 659 Reklama. Public relations Tylko na miejscu 02702674
Total holds: 0

Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age.

Bibliografia na stronie 277. Indeks.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA