BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi ; Politechnika Koszalińska.

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000.Description: 343 s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8388283561
Subject(s): Genre/Form: Online resources:
List(s) this item appears in: Turystyka i rekreacja
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 80686 Available 02332932
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 77676 Available 02291079
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 77677 Available 02291062
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 77679 Available 02291048
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Wypożyczalnia BG 77680 Available 02291031
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e 58097 338.48 Ekonomika i organizacja turystyki Tylko na miejscu 01542974
Book Book Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Czytelnia BG 58095 338.48 Turystyka Tylko na miejscu 01542998
Total holds: 0

Materiały z ogólnopolskiej konferencji, Koszalin listopad 2000 r.

Streszcz. ang. przy ref.

Bibliogr. przy ref.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA