000 02700nam a2200529 i 4500
001 87747
003 KOSZ 005
005 20200227140611.0
008 141023s2006 pl a f m |000 0 pol d
040 _cKOSZ 005
_aKOSZ 005
_dKOSZ 005/EG
_dKOSZ 005/HR
041 _apol
046 _a2006
080 _a620.197
080 _a621.791/.795
100 1 _aChomka, Grzegorz
_eAutor
245 1 0 _aPodstawy stosowania wysokociśnieniowej strugi wodno-lodowej do usuwania powłok lakierniczych :
_brozprawa doktorska /
_cGrzegorz Chomka ; Politechnika Koszalińska. Wydział Mechaniczny.
260 _aKoszalin :
_b[s.n.],
_c2006.
300 _a211 stron :
_bilustracje ;
_c30 cm +
_e2 recenzje.
336 _2rdacontent
_aTekst
_btxt
337 _2rdamedia
_aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
338 _2rdacarrier
_aWolumin
_bnc
380 _aPublikacje naukowe
388 _a2001-
500 _aDruk jednostronny.
502 _aRozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2006.
504 _aBibliografia na stronach 205-211.
506 _aDostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.
520 _aCelem pracy jest wyjaśnienie mechanizmu usuwania powłok lakierniczych wysokociśnieniową strugą wodno-lodową na podstawie badań eksperymentalnych przeprowadzonych na stanowisku badawczym opracowanym według założeń wynikających z teoretycznych analiz termodynamicznych oraz warunków kreowania efektywnej wysokociśnieniowej strugi wodno-lodowej. Stosowanie wysokociśnieniowej strugi wodnej z dodatkiem cząstek suchego lodu (CO2) ma wiele zalet. Jest to metoda korzystna dla podłoża. Podczas obróbki nie następuje przegrzanie przedmiotu, a po obróbce suchy lód ulega sublimacji do atmosfery.
653 _aObróbka hydrostrumieniowa
653 _aPowłoki lakiernicze
653 _aWysokociśnieniowa struga wodno-lodowa
658 _aInżynieria i technika
655 4 _aRozprawa doktorska
650 4 _aSkrawanie
650 4 _aPowłoki ochronne
650 4 _aInżynieria powierzchni
650 4 _aObróbka wodno-ścierna
700 1 _aBorkowski, Przemysław J.
_ePromotor
700 1 _aWantuch, Edward T.
_eRecenzja
710 2 _aWydział Mechaniczny (Politechnika Koszalińska)
700 1 _aKacalak, Wojciech
_d(1945- )
_eRecenzja
856 _uhttp://koha.tu.koszalin.pl/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=87747
_yKatalog online BPK
942 _cDOK
_2UKD
999 _c87747
_d87747