000 | 00992nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bg | ||
245 | 0 |
_aZe świata reklamy / _cpod red. Andrzeja Stanisława Barczaka i Andrzeja Pitrusa. |
|
260 |
_aKraków : _bWydaw. Uniwersytetu Jagielońskiego, _ccop.1999. |
||
300 |
_a123 s. : _b1 fot., rys. ; _c24 cm. |
||
490 | 1 |
_aZeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej ; _vZ.1 |
|
500 | _aTyt. równol.: "The world of advertising". | ||
500 | _aStreszcz. ang. po art. W serii gł. nr 1231. | ||
504 | _aBibliogr. przy art. | ||
650 | 9 |
_aReklama _xzagadnienia |
|
700 | 1 | _aBARCZAK, Andrzej Stanisław | |
700 | 1 | _aPITRUS, Andrzej | |
830 | 0 |
_aZeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. _pPrace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej |
|
020 | _a8323312370 | ||
040 | _cBPK | ||
041 | 0 | _apl | |
080 | _a659 | ||
920 | _a83-233-1237-0 | ||
942 | _cKS | ||
008 | s pl f |000 0 pol | ||
999 |
_c36334 _d36334 |
||
856 |
_uhttp://koha.tu.koszalin.pl/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=36334 _yKatalog online BPK |