Strategia reklamy marki, produktów i usług : zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej / Agnieszka Dejnaka.
Material type: TextSeries: Onepress ExclusivePublication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006.Description: 171 stron : ilustracje ; 21 cmContent type:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8373617914
Item type | Current library | Collection | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Dar Lidii Sudakiewicz | Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e | 120834 | 659 Reklama. Public relations | Tylko na miejscu | 02685298 |
Total holds: 0
Bibliografia na stronach [163]-166. Indeks.