BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Optymalizacja okrętowego układu napędowego ze względu na niektóre własności dynamiczne : praca doktorska / Bogdan Wilczyński ; Politechnika Gdańska. Instytut Mechaniki i Podstaw Konstrukcji Maszyn.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Publication details: Gdańsk : [s.n.], 1978.Description: 124 strony : ilustracje ; 30 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
Subject(s): Genre/Form: Online resources: Dissertation note: Rozprawa doktorska. Politechnika Gdańska. 1978. Summary: Przedmiotem pracy jest okrętowy układ napędowy, na który składają się: silnik okrętowy, koło zamachowe, linia wałów oraz śruba napędowa. Celem pracy jest opracowanie metody optymalizacji okrętowego układu napędowego. a więc np. metody minimalizacji jego ciężaru poprzez zmianę parametrów układu tak, aby posiadał on określone własności dynamiczne. Zagadnienie to rozwiązano numerycznymi metodami programowania nieliniowego przy modelowaniu układu metodą sztywnych elementów skończonych.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Shelving location Call number Status Date due Barcode Item holds
Doctor's thesis Doctor's thesis Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Informatorium RD 015 Tylko na miejscu 00900584
Total holds: 0

Druk jednostronny.

Rozprawa doktorska. Politechnika Gdańska. 1978.

Bibliografia na stronach 116-124.

Przedmiotem pracy jest okrętowy układ napędowy, na który składają się: silnik okrętowy, koło zamachowe, linia wałów oraz śruba napędowa. Celem pracy jest opracowanie metody optymalizacji okrętowego układu napędowego. a więc np. metody minimalizacji jego ciężaru poprzez zmianę parametrów układu tak, aby posiadał on określone własności dynamiczne. Zagadnienie to rozwiązano numerycznymi metodami programowania nieliniowego przy modelowaniu układu metodą sztywnych elementów skończonych.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA