Identyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych : rozprawa doktorska / Sebastian Głowiński.
Rodzaj materiału:
- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Lokalizacja | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | Zamówienia | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Informatorium | RD 075 | Tylko na miejscu | 09040540 |
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004.
Bibliografia na stronach 199-203.
Dostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja BY-NC 4.0.
W pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.