Logo BPK

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Identyfikacja stanu technicznego oraz podstawy prognozowania pracochłonności napraw urządzeń mechanicznych na przykładzie eksploatacji statków powietrznych : rozprawa doktorska / Sebastian Głowiński.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Szczegóły wydania: Koszalin : [s.n], 2004.Opis: 212 stron : ilustracje ; 30 cm + 2 recenzje.Typ zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
Tematy: Rodzaj/forma: Zasoby online: Uwaga dotycząca dysertacji: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004. Streszczenie: W pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Rozprawa doktorska Rozprawa doktorska Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Informatorium RD 075 Tylko na miejscu 09040540
Liczba zamówień: 0

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2004.

Bibliografia na stronach 199-203.

Dostępne online na zasadzie licencji Creative Commons wersja BY-NC 4.0.

W pracy pracochłonność jest rozpatrywana jako liczba godzin potrzebna na usunięcie jednej lub większej liczby awarii. Rozprawa powstała w związku z potrzebą wypełnienia luki metodycznej istniejącej w naukowym warsztacie badawczym, dotyczącym identyfikacji stanu i prognozowania pracochłonności usuwania awarii urządzeń mechanicznych - statków powietrznych. Przeprowadzone badania pozwalają na sformułowanie tezy, że istnieją modele prognostyczne, które z określoną dokładnością są w stanie przewidzieć przyszłe wielkości pracochłonności usuwania awarii na podstawie zgromadzonych danych.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA