BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska / Adam Dudek ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Koszalin : [s.n.], 2018.Description: 144 strony : ilustracje ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 2 recenzje ; załącznikContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
  • Komputer
Carrier type:
  • Wolumin
  • Dysk komputerowy
Other title:
  • A model of knowledge transformation in a manufakturing company servis department - a case study
Subject(s): Genre/Form: Online resources: Dissertation note: Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018. Summary: W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.
List(s) this item appears in: Zarządzanie
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Doctor's thesis Doctor's thesis Biblioteka Politechniki Koszalińskiej Informatorium RD 224 Tylko na miejscu 09042049
Total holds: 0

Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018.

Bibliografia na stronach 129-141.

Dostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.

W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.

Streszczenie w języku polskim i angielskim.

© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA