Marketing produktów systemowych, sieciowych : podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa / pod red. Leszka Żabińskiego.
Material type: TextLanguage: Polish Series: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola AdamieckiegoPublication details: Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009.Description: 318 s. : il. ; 24 cmISBN:- 9788372465566
Item type | Current library | Shelving location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Czytelnia Wydziałowa ul. Kwiatkowskiego 6e | 95650 | 339.13 Rynek. Analiza rynku. Marketing | Tylko na miejscu | 02142623 | |||
Book | Biblioteka Politechniki Koszalińskiej | Czytelnia BG | 95649 | 339.138 Marketing | Tylko na miejscu | 02142630 |
Total holds: 0
Bibliogr. przy rozdz.