Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje /
Krzyścin, Mirosława.
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje / Mirosława Krzyścin. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 211-217.
9788375565041
PB 2014/160
2001-
Banki
Marketing
Reklama
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
336.71 659.1
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje / Mirosława Krzyścin. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 211-217.
9788375565041
PB 2014/160
2001-
Banki
Marketing
Reklama
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
336.71 659.1