Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka /
Chaffey, Dave (1963- )
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. - XXXVII, [1], 665 stron : ilustracje ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
9788301183615
PB 2016/13521
2001-
Zarządzanie zmianą
Handel elektroniczny
Marketing cyfrowy
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.3:004.738.5 339.138:004.738.5 005.33 (075.8)
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. - XXXVII, [1], 665 stron : ilustracje ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
9788301183615
PB 2016/13521
2001-
Zarządzanie zmianą
Handel elektroniczny
Marketing cyfrowy
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.3:004.738.5 339.138:004.738.5 005.33 (075.8)