Marketing doświadczeń w Internecie /
Kacprzak-Choińska, Agnieszka
Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - 218 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. - (Zarządzanie - Marketing. )
Bibliografia, netografia na stronach [199]-215. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
9788325594879 9788325594886
PB 2017/26069
2001-
Marketing
Internet
Handel elektroniczny
Gospodarka elektroniczna
Materiały pomocnicze
Monografia
Zarządzanie i marketing
339.138:004.738.5 339.3:004.738.5
Marketing doświadczeń w Internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - 218 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. - (Zarządzanie - Marketing. )
Bibliografia, netografia na stronach [199]-215. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
9788325594879 9788325594886
PB 2017/26069
2001-
Marketing
Internet
Handel elektroniczny
Gospodarka elektroniczna
Materiały pomocnicze
Monografia
Zarządzanie i marketing
339.138:004.738.5 339.3:004.738.5