Ustanawianie agendy politycznej przez media : efekt newsa w Polsce /
Nowak, Ewa (politolog).
Ustanawianie agendy politycznej przez media : efekt newsa w Polsce / Ewa Nowak. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2014. - 356 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [319]-347. Indeks.
9788377845110
PB 2014/20333
2001-
Środki masowego przekazu
Komunikacja polityczna
Polska
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna
32.019.5:316.77(438)
Ustanawianie agendy politycznej przez media : efekt newsa w Polsce / Ewa Nowak. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2014. - 356 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [319]-347. Indeks.
9788377845110
PB 2014/20333
2001-
Środki masowego przekazu
Komunikacja polityczna
Polska
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna
32.019.5:316.77(438)