Marketing : koncepcje, strategie, trendy /
Mruk, Henryk (1948- )
Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Wyd. 2. zm. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 360 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [351]-360.
9788374178310
PB 2015/11670
Marketing
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.138 (075.8)
Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Wyd. 2. zm. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 360 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [351]-360.
9788374178310
PB 2015/11670
Marketing
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.138 (075.8)