Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie /
Keller, Kevin Lane (1956- )
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie / Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall ; [przekł. Hanna Bruzi, Marika Adamczyk-Żylińska, Magdalena Miśkiewicz]. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 717 s. : il. ; 31 cm.
Tyt. oryg.:
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
9788326480294
Firma (nazwa)
Marketing
Zarządzanie strategiczne
Znak towarowy
Podręcznik
Zarządzanie i marketing
339.166.5 339.138 005.2 (075.8)
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie / Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall ; [przekł. Hanna Bruzi, Marika Adamczyk-Żylińska, Magdalena Miśkiewicz]. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 717 s. : il. ; 31 cm.
Tyt. oryg.:
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
9788326480294
Firma (nazwa)
Marketing
Zarządzanie strategiczne
Znak towarowy
Podręcznik
Zarządzanie i marketing
339.166.5 339.138 005.2 (075.8)