Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa /
Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa /
pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].
- Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz. Akademia Ekonomiczna, 2000.
- 168 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr.
8391273229
PB 2000/22971
Unia Europejska (UE)
1901-2000
1989-2000
Marketing
Ekonomika przedsiębiorstwa
Globalizacja
Integracja europejska
Polska
Zarządzanie i marketing
339.138 658.1/.5(438)"1989/..." 339.92(4-67)"1989/..."
Bibliogr.
8391273229
PB 2000/22971
Unia Europejska (UE)
1901-2000
1989-2000
Marketing
Ekonomika przedsiębiorstwa
Globalizacja
Integracja europejska
Polska
Zarządzanie i marketing
339.138 658.1/.5(438)"1989/..." 339.92(4-67)"1989/..."