Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu Statistica /
Mynarski, Stefan (1935-2006)
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu Statistica / Stefan Mynarski. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
8372521743
UWD 2004/8966
Marketing
Programy komputerowe
Badania rynku
Statistica (program komputerowy)
Statystyka
Analiza danych
Podręczniki akademickie
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
004.42 339.13 (075.8)
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu Statistica / Stefan Mynarski. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
8372521743
UWD 2004/8966
Marketing
Programy komputerowe
Badania rynku
Statistica (program komputerowy)
Statystyka
Analiza danych
Podręczniki akademickie
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
004.42 339.13 (075.8)