Marketingowe podstawy rozwoju rynku nasion rolniczych = Marketing basis for development of seed agricultural market /
Chotkowski, Jacek (1952-2013)
Marketingowe podstawy rozwoju rynku nasion rolniczych = Marketing basis for development of seed agricultural market / Jacek Chotkowski. - Radzików : Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, 2007. - 133, [1] s. : il. ; 25 cm. - (Monografie i Rozprawy Naukowe IHAR ; 2007 nr 26 )
Marketing basis for development of seed agricultural market
Na okł. i s. przedtyt. wyłącznie nazwa serii.
Bibliogr. s. 121-129.
Streszcz. ang.
8390096587
UWD 2007/27217
1901-2000
1989-2000
2001-
Marketing
Nasiennictwo
Rynek (ekonomia)
Polska
Rolnictwo i leśnictwo
Zarządzanie i marketing
338.43(438)"1989/..." 339.138(438)"1989/..." 631.53(438)"1989/..."
Marketingowe podstawy rozwoju rynku nasion rolniczych = Marketing basis for development of seed agricultural market / Jacek Chotkowski. - Radzików : Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, 2007. - 133, [1] s. : il. ; 25 cm. - (Monografie i Rozprawy Naukowe IHAR ; 2007 nr 26 )
Marketing basis for development of seed agricultural market
Na okł. i s. przedtyt. wyłącznie nazwa serii.
Bibliogr. s. 121-129.
Streszcz. ang.
8390096587
UWD 2007/27217
1901-2000
1989-2000
2001-
Marketing
Nasiennictwo
Rynek (ekonomia)
Polska
Rolnictwo i leśnictwo
Zarządzanie i marketing
338.43(438)"1989/..." 339.138(438)"1989/..." 631.53(438)"1989/..."