Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce /
Mazur, Marek (politolog)
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. - Wyd. 1, 3 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 358, [2] s. : il., err. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.
Bibliogr. Indeks.
Streszcz. ang.
830113755X
PB 2002/19693
1901-2000
1945-1989
1989-2000
Wybory prezydenckie
Marketing polityczny
Polska
Stany Zjednoczone (USA)
Podręczniki akademickie
Polityka, politologia, administracja publiczna
32.019.5 324(73)"1945/..." 324(438)"1989/..." 342.51(73)"1945/..." 342.51(438)"1989/..." 342.8(73)"1945/..." 342.8(438)"1989/..." (075.8)
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. - Wyd. 1, 3 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 358, [2] s. : il., err. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.
Bibliogr. Indeks.
Streszcz. ang.
830113755X
PB 2002/19693
1901-2000
1945-1989
1989-2000
Wybory prezydenckie
Marketing polityczny
Polska
Stany Zjednoczone (USA)
Podręczniki akademickie
Polityka, politologia, administracja publiczna
32.019.5 324(73)"1945/..." 324(438)"1989/..." 342.51(73)"1945/..." 342.51(438)"1989/..." 342.8(73)"1945/..." 342.8(438)"1989/..." (075.8)