Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju /
Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju /
red. nauk. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło ; aut. Anna Adamus-Matuszyńska [et al.].
- Warszawa : Rzeszów : Wydawnictwo Naukowe PWN ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2006.
- 360 s. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych z zakresu PR.
8301148667 9788301148669
PB 6850/2007
Public relations
Podręczniki akademickie
659.4 (075.8)
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych z zakresu PR.
8301148667 9788301148669
PB 6850/2007
Public relations
Podręczniki akademickie
659.4 (075.8)