Strategia produktu /
Mruk, Henryk (1948- )
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm. - (Marketing bez Tajemnic. )
Bibliogr. s. 229-230.
8320811651
PB 1999/56
Ekonomika przedsiębiorstwa
Strategia marketingowa
Poradnik
Zarządzanie i marketing
339.138 658.1/.5::66/69
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm. - (Marketing bez Tajemnic. )
Bibliogr. s. 229-230.
8320811651
PB 1999/56
Ekonomika przedsiębiorstwa
Strategia marketingowa
Poradnik
Zarządzanie i marketing
339.138 658.1/.5::66/69