Metody analizy danych marketingowych /
Walesiak, Marek (1957- )
Metody analizy danych marketingowych / Marek Walesiak ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 164, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm. - (Przedsiębiorczość )
Bibliogr. s. 153-[165].
8301120487
PB 1996/11954
Analiza danych
Marketing
Rynek (ekonomia)
Statystyka gospodarcza
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.13 005.311.6 311.3:33 (075.8)
Metody analizy danych marketingowych / Marek Walesiak ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 164, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm. - (Przedsiębiorczość )
Bibliogr. s. 153-[165].
8301120487
PB 1996/11954
Analiza danych
Marketing
Rynek (ekonomia)
Statystyka gospodarcza
Podręczniki akademickie
Zarządzanie i marketing
339.13 005.311.6 311.3:33 (075.8)