Badania marketingowe : metody i techniki /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - [Wydanie 4]. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na s. 487-491. Indeks.
8320809703
Marketing
Badania marketingowe
Analiza rynku
Podręczniki akademickie
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
339.138 (075.8)
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - [Wydanie 4]. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na s. 487-491. Indeks.
8320809703
Marketing
Badania marketingowe
Analiza rynku
Podręczniki akademickie
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
339.138 (075.8)