000 01981nam a2200529 i 4500
001 85557
003 KOSZ 005
005 20211213141146.0
008 170628s2017 pl a f f 001 0 pol
015 _aPB 2016/16699
020 _a9788301185589
040 _aWA N
_cKOSZ 005/RW
_dKOSZ 005/RW
_dKOSZ 005/HR
041 1 _apol
_heng
046 _k2017
080 _a004.438
080 _a004.045
080 _a793.7:004.4
080 _a(07)
100 1 _aRichardson, Craig
_eAutor
245 1 0 _aNauka programowania z Minecraftem :
_bbuduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona! /
_cCraig Richardson ; [przekł. Maciej Baranowski i Małgorzata Dąbkowska-Kowalik].
246 1 _iTyt. oryg.:
_aLearn to program with Minecraft :
_btransform your world with the power of Python,
_f2016.
250 _aWyd. 1, (3 dodruk).
260 _aWarszawa :
_bWydawnictwo Naukowe PWN,
_c2017.
300 _aXXV, [1], 314 s. :
_bil. kolor. ;
_c23 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent.
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia.
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier.
380 _aKsiążki.
385 _mGrupa wiekowa
_aDzieci
385 _mGrupa wiekowa
_aMłodzież
385 _mGrupa wiekowa
_a9-13 lat
385 _mGrupa wiekowa
_a14-17 lat
388 _a2001-
500 _aNa książce także ISBN oryg.
504 _aIndeks.
521 8 _aDla dzieci od lat 10 i ich rodziców.
650 4 _aMinecraft.
650 4 _aProgramowanie obiektowe
650 4 _aPython (język programowania)
655 4 _aPodręcznik
658 _aInformatyka i technologie informacyjne
700 1 _aBaranowski, Maciej
_c(tłumacz)
_eTłumaczenie
700 1 _aDąbkowska-Kowalik, Małgorzata
_eTłumaczenie
710 2 _aWydawnictwo Naukowe PWN
_4pbl.
856 _uhttp://koha.tu.koszalin.pl/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=85557
_yKatalog online BPK
942 _2UKD
_cKS
999 _c85557
_d85557