TY - SER AU - Wygnański,Tomasz TI - Media i Marketing Polska SN - 1507-174X PY - 1999///- CY - Warszawa PB - VFP Communications KW - Marketing KW - DBN KW - Reklama KW - Czasopisma fachowe polskie KW - Zarządzanie i marketing KW - Media i komunikacja społeczna KW - Gospodarka, ekonomia, finanse N1 - 2016, nr 1 tyt.: M&MP, tyt. grzbietowy: Media & Marketing Polska; Od 2000, nr 16 [częste zmiany red.].; Od 2001, nr 2 [Marzenna M. Reyher red. nacz.]; Od 2003, nr 6 tyt.: Media & Marketing Polska, tyt. w żywej paginie: MMP; Od 2004, nr 20: 30 cm; Od 2010, nr 13 odmienna interpretacja tyt.: M∓ Od 2010, nr 13 podtyt.: M∓ Od 2012, nr 1 [red. nacz. Piotr Pokrzywa]; Od 2013, nr 1 drugi podtyt.: o marketingu z pasją; Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański]; Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat; Tytuł według okładki ; Liczne dodatki UR - http://koha.tu.koszalin.pl/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=78577 ER -