Stereotyp jako determinanta zachowań konsumenta produktów spożywczych /
Rybowska, Agnieszka
Stereotyp jako determinanta zachowań konsumenta produktów spożywczych / Agnieszka Rybowska. - Gdynia : Akademia Morska, 2018. - 298 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [213]-243.
9788374212830
Konsumenci (ekonomia)
Żywność
Odżywianie
Popyt
Stereotyp
Polska
Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo
366 316.6 339.166.82
Stereotyp jako determinanta zachowań konsumenta produktów spożywczych / Agnieszka Rybowska. - Gdynia : Akademia Morska, 2018. - 298 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [213]-243.
9788374212830
Konsumenci (ekonomia)
Żywność
Odżywianie
Popyt
Stereotyp
Polska
Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo
366 316.6 339.166.82