Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska /
Dudek, Adam.
Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska / Adam Dudek ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki. - Koszalin : [s.n.], 2018. - 144 strony : ilustracje ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 2 recenzje ; załącznik.
A model of knowledge transformation in a manufakturing company servis department - a case study
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018.
Bibliografia na stronach 129-141.
Dostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.
W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.
Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Decyzje
Systemy wspomagania decyzji
Sieci neuronowe
Wiedza
Wiedza ukryta Wiedza jawna Konwersja wiedzy Pozyskiwanie wiedzy Wspomaganie podejmowania decyzji Sztuczne sieci neuronowe
Rozprawa doktorska
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
004.03 005
Model konwersji wiedzy na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego : rozprawa doktorska / Adam Dudek ; Politechnika Koszalińska. Wydział Elektroniki i Informatyki. - Koszalin : [s.n.], 2018. - 144 strony : ilustracje ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 2 recenzje ; załącznik.
A model of knowledge transformation in a manufakturing company servis department - a case study
Rozprawa doktorska. Politechnika Koszalińska. 2018.
Bibliografia na stronach 129-141.
Dostępne online wyłącznie użytkownikom komputerowej sieci Politechniki Koszalińskiej.
W pracy zaprojektowano i zrealizowano autorskie rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie i konwersję wiedzy ukrytej. Zostało ono zweryfikowane na przykładzie działu serwisowego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Dokonano również przeglądu możliwości dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą i podejmowanie decyzji w obszarze serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu pojazdów. Na podstawie wyników analizy zaproponowano model, w którym wiedza ukryta o rzeczywistym przebiegu realizacji zadania pozyskiwana jest za pomocą nagrania audio wypowiedzi osoby realizującej to zadanie.
Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Decyzje
Systemy wspomagania decyzji
Sieci neuronowe
Wiedza
Wiedza ukryta Wiedza jawna Konwersja wiedzy Pozyskiwanie wiedzy Wspomaganie podejmowania decyzji Sztuczne sieci neuronowe
Rozprawa doktorska
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
004.03 005