Retoryka reklamy /
Lewiński, Piotr H.
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wydanie 2 zmienione i uzupełnione. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274 strony : ilustracje ; 23 cm. - (Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3065. )
Bibliografia na stronach [258]-271. Indeks.
9788322929506
PB 2008/28776
2001-
1989-2000
Reklama
Reklama telewizyjna
Retoryka
Reklama prasowa
Polska
Media i komunikacja społeczna
Językoznawstwo
659.1 050 070 7.097 316.77(438) 808.5
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wydanie 2 zmienione i uzupełnione. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008. - 274 strony : ilustracje ; 23 cm. - (Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3065. )
Bibliografia na stronach [258]-271. Indeks.
9788322929506
PB 2008/28776
2001-
1989-2000
Reklama
Reklama telewizyjna
Retoryka
Reklama prasowa
Polska
Media i komunikacja społeczna
Językoznawstwo
659.1 050 070 7.097 316.77(438) 808.5