BPK logo

Biblioteka

Politechniki Koszalińskiej

Media i Marketing Polska /

Media i Marketing Polska / [redaktor naczelny Tomasz Wygnański]. - Warszawa : VFP Communications, 1999-. - 40 cm. - Miesięcznik, 2010, nr 13- - Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19 Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12 - 1999, nr 1 (27 stycznia/9 lutego) = nr 1-.


MMP
M&MP
Media & Marketing Polska

2016, nr 1 tyt.: M&MP, tyt. grzbietowy: Media & Marketing Polska. Od 2000, nr 16 [częste zmiany red.]. Od 2001, nr 2 [Marzenna M. Reyher red. nacz.]. Od 2003, nr 6 tyt.: Media & Marketing Polska, tyt. w żywej paginie: MMP. Od 2004, nr 20: 30 cm. Od 2010, nr 13 odmienna interpretacja tyt.: M&MP. Od 2010, nr 13 podtyt.: M&MP. Od 2012, nr 1 [red. nacz. Piotr Pokrzywa]. Od 2013, nr 1 drugi podtyt.: o marketingu z pasją. Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański]. Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat. Tytuł według okładki.


Liczne dodatki.

1507-174X

BWC 1999/69


Marketing
Reklama


Czasopisma fachowe polskie


Zarządzanie i marketing
Media i komunikacja społeczna
Gospodarka, ekonomia, finanse
© 2023 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: KOHA